Friday 21 February 2014

Ufo over San Miguel de Tucumán Argentina ?

 

Published on 13 Feb 2014 By MADE IN HOME ARGENTINA
 
Es un video de un extraño objeto tomado en San Miguel de Tucuman, tomado con mi celular hacia las avenida mate de luna y Pelegrini. Nose que pudo ser lo dejo a su criterio, saquen sus propias conclusiones.La verdad me causo mucha impresion y me costo trabajo enfocar debido a que no podia ubicarlo con la cámara de mala calidad y pequeña, además no podía dejar de mirarlo con mis propios ojos.Que alguien me explique que pudo ser, tiene que haber explicaciones!!!

Bing Translation:
It is a video of a strange object taken in San Miguel de Tucumán, taken with my cellphone to the avenida mate de luna and Pellegrini. Nose that could be leave at its discretion, draw their own conclusions.The truth caused me much impression and I cost work focus because that could not place with poor quality camera and small, also could not stop looking at it with my own eyes.Someone explain me that it might be, there has to be explanations